اطلاعیه کارآموزی

خدمات ما

با توجه به اینکه حوزه و مراحل فعالیت کوچ‌لنسر به شکل جدیدی می باشد نیازمند توضیح دقیق و شفاف می باشد. در این صفحه درباره جزئیات و خدمات ارائه شده توضیح داده شده است.

اگر شما در یکی از وضعیت هایی که در ذیل عنوان شده است قرار دارید سرویس ارائه شده توسط کوچ‌لنسر مطمئنا به کمک شما خواهد آمد:

فرایند فعالیت کوچ‌لنسر همانند شرکت های تامین کننده نیروی خدماتی می باشد و می تواند نیروی فنی مورد نیاز شما را تامین و در تمام فرایند کار نظارت داشته باشد.

سرویس ها

تامین نیروی فنی​

در این سرویس شما می توانید نیروی فنی مورد نیاز خود را تامین کنید. این سرویس همانند این است که شما فردی را استخدام کرده این با این تفاوت که در این سرویس کوچ‌لنسر متخصصان فنی آموزش دیده را در اختیار شما قرار می دهد. این افراد در فضای کاری کوچ‌لنسر حضور دارند و به صورت کامل بر روی پروژه شما متمرکز می شوند. در این سرویس کوچ‌لنسر وظیفه نظارت بر عملکرد و حفظ کیفیت کار را برعهده می گیرد.

در این سرویس ابتدا درخواست نیرو و مدت زمان آن را اعلام کرده و پس از عقد قرارداد، کوچ‌لنسر حداکثر 4 هفته بعد نیروی مورد نیاز شما را تامین و مستقر می کند.

پرداخت هزینه نیروها به صورت ماهیانه بوده و طرف حساب کوچ‌لنسر می باشد.

تمامی نیروها با مسائل مربوط به سورس کنترل ها (گیت) , متدولوژی های مدیریت پروژه (اسکرام) و مستند سازی آشنا هستند.

مزایای تامین نیرو از طرف کوچ‌لنسر در مقایسه با استخدام مستقیم:

آموزش نیروی فنی

در این سرویس کوچ‌لنسر می تواند نیروهای فنی شما را به صورت کامل آموزش دهد تا افراد موثرتر و حرفه ای تری شوند. در این سبک آموزش افراد تمام مراحل را به صورت کار گروهی طی خواهند کنند. از این رو در ابتدا ابزارهای مدیریت سورس مانند گیت، روش های مدیریت پروژه مانند اسکرام و استانداردهای مستند سازی را به صورت حرفه ای فراخواهند گرفت. سپس با توجه به تخصص فنی درخواستی افراد به صورت کامل پروژه محور آموزش می بینند.

از آنجایی که تمام آموزش ها به صورت گروهی انجام می شود حداقل تعداد شرکت کنندگان 4 و حداکثر 12 نفر می بایست باشند.

گزینش و استخدام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید برنامه نویسی را استخدام کنید اما با بسیاری از اصطلاحات تخصصی این حوزه آشنایی نداشته باشید و یا تخصص لازم برای پیاده سازی پروژه خود را دقیقا ندانید. یا از طرف دیگر پس از انتخاب و استخدام فرد متوجه شوید بسیاری از مواردی که در رزومه درج شده بود تنها جنبه آشنایی دارد و فرد استخدام شده تازه قصد یادگیری آن مهارت ها را دارد.

کوچ‌لنسر در این راستا می تواند در کنار شما باشد.

کوچ‌لنسر با در اختیار داشتن متخصصین خبره , می تواند  به صورت دقیق صلاحیت  افراد مورد استخدام شما را مورد بررسی قرار دهد. گزینش ها در دو زمینه مهارت های سخت مانند سطح دانش برنامه نویسی و مهارت های نرم مانند توانایی شرکت در کارگروهی، مورد بررسی قرار دهد.

ثبت درخواست